Tjoo..

Jag gjorde ju en video där jag sjöng igår, och jag ångrar det STORT. Fattar seriöst inte varför jag gjorde det.. Jag själv tycker att jag sjöng som en gris på videon eftersom jag har ont i halsen och så.. Men jag hade ju lovat att jag skulle göra en och så pallade jag inte vänta utan jag bara gjorde en utan att tänka. Iallafall så jobbade jag ute i trädgården igår, rensade rabatten! Stefan sa att jag skulle få 70 kr i timmen och jag jobbade i 3 timmar så jag tjänade 210 kr! Inte så mycket för 3 timmar men jaa.. Dom pengarna ska jag spara tills jag åker till spanien, min pappa har ett hus där så vi åker dit några gånger per år! Jag längtar stort! Komma bort från alla skit snack och sånt skit! Jaja... Jag pallar inte blogga mer...
 
// Sara<3
 
Jag önskar jag va så lycklig  som på den bilden, då va jag världens lyckligaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback